Pojem online marketing je ohromně široký. Opravdu můžeme říct, že online marketing je i to, co se děje na Instagramu, pokud si vyhledáváte pro vás nějak zajímavé účty, "rozhazujete srdíčka" a tím o sobě dáváte vědět. Vlastně tohle je docela dost dobrý způsob, jak si udělat promo. Pokud takto narazíte na člověka, kterému se váš produkt či služba líbí a máte hezké fotky, je dost pravděpodobné, že vás na jejich základě začne sledovat. A pak už je ruka v rukávě.
Instagram však chce dělat online marketing tak, jako Facebook, proto teď ruší klasické chronologické seřazení, ale bude zobrazovat na základě algoritmů (česky řečeno - zas neuvidíte to, co chcete, ale to, co se líbí ostatním - a nebo to, za co začnou uživatele platit jako za reklamu). Takže už i klasická placená forma online marketingu se na Instagram integrovala... Bohužel, bohudík. Jaký na to máte názor máte vy?