Kdyby každý přesně věděl, co je potřeba dělat, aby internetový marketing fungoval jako hodinky, firmy by jedna po druhé rozkvétaly jako sedmikrásky po dešti. Ale trendy a tendence v internetovém marketingu se samozřejmě postupně mění a tak přinášíme 4 poznatky, co je dobré dělat, aby vám internetový marketing přinášel růže.
1. Přizpůsobení se a personalizace
Máte mladé zákazníky? Tak jim přestaňte vykat a ukažte jim svou pravou mladistvou tvář na Snapchatu! Internetový marketing se musí držet toho, kam směřuje mladá generace.
2. PC už je za zenitem
Mobilní marketing vzrůstá raketovým tempem. Je to logické, mobily máme pořád u sebe a krátíme si díky nim dlouhou chvíli. Cílit na člověka, který se právě nudí při čekání na autobus, je snadnější, než cílit na někoho, kdo přišel z práce a chce u počítače vypnout.
3. Ať se to dá číst, probůh!
Relevantních informací musí mít zákazník dostatek, ale nebaví ho číst jen odrážky a procenta materiálu, zároveň nemá čas číst půl strany obsahu. Lidé texty skenují, přizpůsobte se jim, i o tom je internetový marketing.
4. Sociální média are not dead
I když Facebook krátí dosahy seč jen může, pořád je skvělým nástrojem na přilákání pozornosti a zákazníků. Musíte na to mít však strategii a dát si na vše čas, házet jen tak posty k ničemu nevede. Nezapomínejte na Instagram a Snapchat - to, že ho nepoužíváte vy, neznamená, že ostatní tam nejsou.