Dnes je to samý marketing sem a marketing tam. Většina neúspěchů se svádí na nedostatečný marketing a bohužel tomu tak i je. Marketing jako takový patří mezi jinými aspekty k důležité součásti obchodování. Ten, kdo marketing umí, nebo za něj platí nemalé peníze má ve svých rukou moc, která vaší společnosti otevírá dveře k novým, často i lukrativním zakázkám. Pojďme se podívat na druhy reklamy, které byste měli upřednostni před jinými.
Rozhodli jste se, že budete propagovat Vaši společnost či politickou stranu pomocí polepů na auto a nechcete nechat nic náhodě? A určitě to chcete dělat sami? Pokud jste si řekli dvakrát ano, tak pro Vás máme rady a tipy, jak předejít nějaké katastrofě, která by Vás stála nějaký ten peníz. Pokud si svépomocí nevystačíte, pak Vám doporučuji polepy aut společnosti OKDesign.
Také už jste se setkali s anglickým výrazem, který neznáte, ale snažili jste se nevypadat jako blbec a tak jste dělali, že “víte o co go”? Netrapte se tím, vše jde “vygooglit” a pokud máte po ruce chytrý telefon, tak můžete být okamžitě o něco moudřejší.
Nejčastěji se s takovými anglickými názvy potkáte v marketingu a reklamě, ale to je celkem pochopitelné, protože některé výrazy jako “signmaking” či “SEO” nebo “guerilla marketing” se těžce překládají, aby neztratily původní význam.
Na internetu jdou ale snadno dohledat a vy se dozvíte, vše, co potřebujete. Nejjednodušší je přeci jen na rovinu říct, že takový výraz jste ještě neslyšeli a zda vám ho dotyčný pomůže trochu objasnit, aby jste neztratili nit.
Pokud se nepohybujete na poli reklamy profesionálně, tak pravděpodobně nemáte tušení, kde všude na vás jsou nastraženy. Určitě jste si všimly, že existuje TV reklama (je dost otravná, že?), reklama v rádiu, LED reklama, billboardy, reklama v časopisech a možná jste zaregistrovali také reklamu na YouTube nebo v nějaké aplikaci či programu, který jste stáhli zdarma.
Mnoho lidí ještě neví, že první 2 nebo 3 výsledky, který vám ukáže vyhledávač jako je Seznam nebo Google jsou placené reklamy, které se tváří jako běžné výsledky vyhledávání. Firmy si za tyto reklamy platí, proto je nelze považovat za nejlepší výsledky, jak se lidé asto mylně domnívají.
Ano, reklama je otravná, obzvlášť, pokud na nás vykukuje zpoza každého rohu, po každých 10 minutách filmu, nebo při každé písničky puštěné na YouTube. Někdy pomůže AdBlock, který nechtěné reklamy skryje, ale uvědomte si, že některé weby fungují jen díky příjmům z reklamy a takový AdBlock je pro ně jako tasemnice.
Korporátní identitu firmy tvoří velké množství věcí. Záleží na tom, jak velká firma je a jak se své korporátní identitě věnuje.