Korporátní identitu firmy tvoří velké množství věcí. Záleží na tom, jak velká firma je a jak se své korporátní identitě věnuje.
Nepsané pravidlo pro korporátní identitu zní: Používej pořád stejné (firemní) barvy. Firemní barvy jsou barvy, které má vaše firma v logu. Tyto barvy provázejí firmu napříč vším. Je chyba, když má firma web v oranžových a černých odstínech, vizitky zeleno-modré a orientační systémy v žluto-růžových odstínech – to působí dojmem “každý pes jiná ves”.
Proto dbejte na to, aby se barvy z vašeho loga objevovali na vašem webu, vizitkách, blocích, propiskách, na polepech aut a také orientačních systémech (to jsou mapy a různé cedulky na dveřích).
Pokud dodržíte toto jednoduché pravidlo, bude vaše firma působit jako seriózní obchodní partner, dodavatel, poskytovatel služeb a ne jako podomní prodejce nejasného původu.