Každý rok pořádají střední školy soutěž v marketingových dovednostech. Vychovávají tak své studentky myslet více kreativně, netradičně a originálně. Jak taková soutěž probíhá?
Jeden den se sejdou všichni zájemci na prezentaci firem, které mají zájem o jejich marketingové dovednosti a neotřelá řešení. Každá firma se představí a sdělí zadání – čeho chtějí dosáhnout, kdo je jejich cílová skupina, jaký je rozpočet a časový rozsah kampaně či strategie. Žáci se následně rozdělí do skupin, kdy si každá skupina vylosuje jedno zadání, které musí zpracovat. Pokud chtějí, mohou si dobrovolně vzít i druhé zadání, které se jim líbilo. Na zpracování svých výstupů s použitím svých marketingových dovedností mají 48 hodin. Pak musí odevzdat prezentace a následně odprezentovat své nápady před zástupci firem. Ti je hodnotí dle různých kritérií. U každého řešení se pak vyhlásí jeden výherce, který získá možnost stáže u firmy, pro kterou vyhrál.