Dnes je to samý marketing sem a marketing tam. Většina neúspěchů se svádí na nedostatečný marketing a bohužel tomu tak i je. Marketing jako takový patří mezi jinými aspekty k důležité součásti obchodování. Ten, kdo marketing umí, nebo za něj platí nemalé peníze má ve svých rukou moc, která vaší společnosti otevírá dveře k novým, často i lukrativním zakázkám. Pojďme se podívat na druhy reklamy, které byste měli upřednostni před jinými.
Představte si, že ještě v této agresivní a virtuální době se najdou lidé, kteří se o marketing, byť alespoň triviální nestarají. Nemají firemní facebookový profil, nemají webové stránky, nemají reklamu, nemají řezanou grafiku na výloze nebo automobilu. Tito lidí se zkrátka domnívají, že tyto moderní „výstřelky“ nepotřebují. Podnikat ovšem lze, nicméně jen malé procento se uchytí v konkurenční džungli.
Tento příklad je poněkud zastaralý, ale naprosto jasně ukazuje, v čem je marketing dobrý pro vaši společnost. Představte si, že přijdete za potencionálním klientem a nebudete mít web nebo vizitku, co vlastně chcete nabídnout? Nikdo v dnešní době si nebude zapisovat telefonní číslo a psát vám SMS! Maximálně si okamžitě otevře webové stránky společnosti a konfrontuje vaši prezentaci s informacemi uvedenými na webu. Neztrácejte čas a svěřte se do rukou marketingové agentury, která udělá potřebné analýzy, vytvoří web a nastaví podmínky tak, abyste byl spokojen.
Ukázka Vás měla naladit na myšlenku, proč je důležité na marketing nezapomínat a začlenit jej do hlavních aktivit ve své firmě. Teď je žádoucí si říct, co je to obecně ten marketing.
Jedná se o soubor aktivit, které identifikují své vlastní potřeby, a naopak také potřeby vašeho zákazníka. Na základě identifikace poté stavíte svůj business a snažíte se jej co nejvíc přizpůsobit přání klienta.
Když se bavíme o marketingu, tak s ním úzce souvisí také reklama. Jedná se o proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií. Využívají ji zejména obchodní společnosti, ale také neziskové organizace a profesní či sociální organizace. Reklamu lze v základu rozdělit na propagaci:
Placenou,
neplacená.
Chcete-li něco, čím se odlišíte a zároveň budete moderní, jasnou volbou jsou světelné reklamy, které Vám pomohou cílit na nové klienty. LED reklama plní zároveň, jak reklamní, tak informační funkci. Pokud je dobře zvolená může posloužit také jako architektonický prvek. Jak již název napovídá, pro osvětlení reklam jsou použity LED systémy, které se vyznačují nízkou spotřebu elektrické energie a také dlouhou životnost.
Tento typ reklamy, tedy řezaná grafika dnes patří mezi standard základní reklamní výroby. Polepy lze aplikovat na:
Výroba spočívá ve vyřezávání samotné grafiky plotterem nebo laserem z velmi kvalitních samolepících fólií. Běžně se používají samolepící fólie s odolností 3, 5 a 7 let. Dále je možné touto technologií zpracovat i reflexní (odrazové) folie, imitace různých materiálů a povrchových úprav.