Podle novely zákona musí od nového roku 2016 zavést všechny gastro podniky registrační pokladny EET. A právě je nejvyšší čas začít celý pokladní systém řešit. Zaznamenávat musíte všechny platby, které se vašem restauračním zaříní provedou - tedy hotovostní transakce, platby stravenkami i bezhotovostní platby kartou.
Pokud se nepohybujete na poli reklamy profesionálně, tak pravděpodobně nemáte tušení, kde všude na vás jsou nastraženy. Určitě jste si všimly, že existuje TV reklama (je dost otravná, že?), reklama v rádiu, LED reklama, billboardy, reklama v časopisech a možná jste zaregistrovali také reklamu na YouTube nebo v nějaké aplikaci či programu, který jste stáhli zdarma.
Mnoho lidí ještě neví, že první 2 nebo 3 výsledky, který vám ukáže vyhledávač jako je Seznam nebo Google jsou placené reklamy, které se tváří jako běžné výsledky vyhledávání. Firmy si za tyto reklamy platí, proto je nelze považovat za nejlepší výsledky, jak se lidé asto mylně domnívají.
Ano, reklama je otravná, obzvlášť, pokud na nás vykukuje zpoza každého rohu, po každých 10 minutách filmu, nebo při každé písničky puštěné na YouTube. Někdy pomůže AdBlock, který nechtěné reklamy skryje, ale uvědomte si, že některé weby fungují jen díky příjmům z reklamy a takový AdBlock je pro ně jako tasemnice.
Každý jsme jen lidé, ale k tomu, abychom mohli vést firmu je nutné mít takové nějaké předpoklady, zodpovědnost a uvědomovat si základní principy HR, vedení lidí, tvoření strategie a další podobné "nudné" záležitosti. Spousta manažerů si platí nákladné kurzy pro manažery, které často bývají k ničemu.
Číst dál: 3 chyby manažerů, které je stojí spoustu času, energie a peněz
Výrobní hala či průmyslový areál, to už je takový mýtus. Zdá se to jako legenda, když zisky ve strojírenství a jakékoliv výrobě určují, jak je na tom ekonomika. V každé vesnici, kterou projíždíte, stojí minimálně jedna výrobna nacpaná zaměstananci pracujícími za minimální mzdu. Nebylo by dobré jim zajistit alespoň bezpečnost na pracovišti, když už ne dobré peníze do života?
Chcete vyhrávat důležité výběrka a zářit na schůzkách s klienty? Tak na to musíte taky vypadat! Vykašlete se na hipsterské vousy a barevné ponožky. Buďte přirození. A hlavně - vykašlete se na "vintage", retro a podobné styly. O to nikdo nestojí. Vsaďte na klasiku, která jen tak nevymizí - kůži!
Také už jste se setkali s anglickým výrazem, který neznáte, ale snažili jste se nevypadat jako blbec a tak jste dělali, že “víte o co go”? Netrapte se tím, vše jde “vygooglit” a pokud máte po ruce chytrý telefon, tak můžete být okamžitě o něco moudřejší.
Nejčastěji se s takovými anglickými názvy potkáte v marketingu a reklamě, ale to je celkem pochopitelné, protože některé výrazy jako “signmaking” či “SEO” nebo “guerilla marketing” se těžce překládají, aby neztratily původní význam.
Na internetu jdou ale snadno dohledat a vy se dozvíte, vše, co potřebujete. Nejjednodušší je přeci jen na rovinu říct, že takový výraz jste ještě neslyšeli a zda vám ho dotyčný pomůže trochu objasnit, aby jste neztratili nit.